شريط الأخبار
وزير العمل يوجه لجان التفتيش المسائية باهمية التعامل بكياسة ولباقة تنويه صادر عن وزارة الزراعة حول افعى " فلسطين " النائب هند الفايز تعلق على قرار المحكمة الجديد بحبسها مدة سنة إصابة ستة أشخاص اثر حريق منزل في محافظة جرش توجه لرفع الحد الأدنى لرواتب الضمان إلى 130 ديناراً شاهد بالأسمــاء ... ناجحون في الامتحان التنافسي بالاسماء ...تشكيلات ادارية واسعة في وزارة التربية والتعليم الملك يوعز بأعفاء اسرة طفل من دفع مبلغ مالي تراكم عليهم للخدمات الطبية بالصورة...امام وزير التربية !! مدرسة توزع عصير " منتهي الصلاحية " على طلابها بالعقبة زواتي: 1270 ميغاواط كهرباء من الطاقة المتجددة قيد التنفيذ الحكم على هند الفايز بالحبس لمدة سنة بجرم إصدار شيك دون رصيد مجهول يطلق عيارات نارية في منطقة دوار الباشا في الكرك ويلوذ بالفرار إصابة شاب إثر تعرضه للطعن في الرمثا ارشيدات: سنرسل قريبا إنذارا عدليا للرزاز لإلغاء إتفاقية الغاز وفاة عامل مصري اثر سقوطه من الطابق الخامس في اربد الخوالده: أنظمة التنظيم الإداري لا تنص على مهام "الزراعة": "أفعى فلسطين" من الأنواع المهددة بالانقراض في الأردن المساعدة : بوصفي وزيرا سابقا..من غير المناسب تقريع الموظف الحكومي علنا بالصور....مداهمات امنية تسفر عن القبض على ستة أشخاص بحوزتهم كميات من أشتال المخدرات شاهد بالصور .. اتلاف مواد غذائية منتهية الصلاحية في الزرقاء
عاجل

مهدئات وغياب عن الوعي .. ممثلة تفتح النار على غادة عبد الرازق

الوقائع الإخبارية : شنّت الممثلة إيمي سالم هجوما حادا على الممثلة غادة عبد الرازق واتهمتها بالفشل بعدما قامت بالإعلان عن أنها تتعرض لحرب من المنتج تامر مرسي، وأن هناك مخطط لعدم تواجدها في سباق الدراما الرمضاني هذا العام.

وكتبت سالم عبر "فايسبوك": "إلى الممثلة و الزميلة غادة عبد الرازق... اولا عيب قوي اللي انت كاتباه ده.... لان الصراحة الشركة اللي انت يتشتمي فيها وتتهميها محدش فينا عارف هما شغلوكي ازاي آخر 6 سنين.. لان حضرتك آخر أعمال نجحت لك هما سبق الإصرار وحكاية حياة... بعد كده ولا مسلسل اتشاف ولا اتباع لوحده... اللي كان متوقع انك تشكريهم لأنهم شايلينك في كل اللي بعد كده.... على الاقل تخرجي بحسن سير وسلوك".

وأضافت: "وما ينفعش يوم ما انهي علاقة مع حد وقف جنبي انهيها باللي حضرتك كاتباه ده... اتمنى ان حضرتك ما تكونيش كاتبه الكلام ده و انت في كامل وعيك... واتمنى ان ده كمان يكون تحت تأثير المهدئات وياريت برضه تعرفي ان حضرتك مش مشروع قومي وان الشعب ممكن يقوم بمظاهرات ضد الجيش والشرطة عشان الملايين اللي حضرتك بتاخديها.. ولا زمايلك وكلوكي تتكلمي باسمهم.. نعقل و النبي...احنا مش ناقصين".

 
 
جميع التعليقات المنشورة تعبر عن رأي كتابها ولاتعبر بالضرورة عن رأي " الوقائع الاخبارية "
  • الإسم
    البريد الإلكتروني
  • عنوان التعليق
  • نص التعليق
  •  
  • شروط التعليق:
    عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الإلهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.