الهام شاهين: أنا (بتكسف) من الفساتين الجريئة

{clean_title}
الوقائع الإخبارية: علقت النجمة إلهام شاهين على الاطلالات الجريئة لنجمات الفن على السجادة الحمراء لمهرجان الجونة، معترفة بأنها تخطف الأنظار، ولكنها تفضل أن تكسب احترام الناس بالإطلالات "الأنيقة"، مؤكدة أنها تشعر بالخجل عند ارتداء ملابس جريئة، وبنفس الوقت جددت الهام عداءها للسوشيال ميديا مؤكدة أنها فصلت بعض الناس عن واقعهم الحقيقي.

إلهام استعانت بشقيقتها إيناس لاختيار اطلالاتها بحفل ختام الدورة الرابعة لمهرجان الجونة، وقالت إنها تحب اللون الأسود لأنه "ملك السهرات"، وردا على سؤال حول لفت بعض النجمات الأنظار بإطلالات جريئة، قالت: الأجرأ بيلفت النظر أكتر، أنا مبحبش لفت النظر واللبس الشيك، بيكسب احترام أكتر، وأنا بتكسف أوي، وبحب أبقى بسيطة وشيك.

ونفت الهام شاهين تصالحها مع السوشيال ميديا وقالت خلال لقائها مع قناة ON E: أنا مبحبش السوشيال ميديا، لأنها مضيعة للوقت، وكل من هب ودب ممكن يقول أي حاجة سواء كانت صح أو غلط، ومبفهمش فيها ولا بهتم بيها.

ووصفت شاهين نفسها ب "مجنونة السينما" مؤكدة أنها خسرت كل ما جنته من ثروة في إنتاج أفلام جريئة، وأضافت: عايزة أعمل أفلام ميجرأش عليها حد غير إلهام شاهين، لأني مجنونة سينما، خسرت كل فلوسي اللي كسبتها من السينما.


 
تابعوا الوقائع على