شذى تعتذر لتامر حسني بسبب تصريحاتها

شذى تعتذر لتامر حسني بسبب تصريحاتها
الوقائع الاخبارية:شاركت الفنانة شذى متابعيها على انستغرام بصورة تججمعها بالنجم تامر حسني، ووجهت له اعتذاراً بسبب تصريحات سابقة لها تحدثت فيها عنه بطريقة غير مناسبة وسيئة.

ونشرت الفنانة المصرية صورتها مع تامر ووجهت له رسالة كتبت فيها: "من غير ما أفكر وأحاول ارتب الكلام إنت أكتر واحد في العالم عارف حبي ليك قد إيه وأكتر واحد برضوا عارفني وعارف أني على الله حكايتي ودماغي بتسوحني كتير، حقك عليا ودايما العتاب بيكون على قد الغلاوة وعلشان غلاوتك كتير هبت معايا زيادة متزعلش مني، وهتفضل صاحب عمري اللي عدينا مع بعض كتير الوحش قبل الحلو يا وش قفص قلبي".

تفاعل الجمهور بشكل واسع مع تعليق شذى وكلماتها النابعة من قلبها بكل حب وبراءة وعفوية، وأشاد الجمهور باعتذارها ومحاولاتها لتصحيح علاقتها بالنجم المصري بكل جرأة، مؤكدين أنه في غاية الطيبة وسيقدر كلماتها وستعود المياه إلى مجاريها وعلاقتهما إلى سابق عهدها كما في السابق.

وجاء منشور شذى بعد تصريحاتها عن تامر حسني خلال لقائها في برنامج "أنا سعيد وقالت: "سيرة تامر حسني بتقلبلي مزاجي، مش عشان أنا مبحبوش لأ أنا بحبه جداً وإحنا عشرة سنين، ولكن تامر من وقت وفاة أبويا وأمي مظهرش، ولو ظهر بيظهر كضيف شرف، ومش بتكلم على الشغل أنا بتكلم على الإنسانية، أنا مليش حد هنا ومعنديش إخوات وكل عيلتي برا مصر. هو ضيف شرف في حياتي، خاصة إني بتعرض لأزمات كتير في السوق وتغير الذوق، ولكن تامر في إيده إنه يصلحلي حاجات كتير وأنا أستاهل ده لأن الصحاب لازم يكونوا ضهر لبعض".


تابعوا الوقائع على
 
جميع الحقوق محفوظة للوقائع الإخبارية © 2010 - 2021
لا مانع من الاقتباس وإعادة النشر شريطة ذكر المصدر ( الوقائع الإخبارية )
تصميم و تطوير